O cado de lo marica http://lomarica.nireblog.com "A unica sincusa ta fer una cosa inutil ye amar-la fundament" Óscar Wilde Fri, 16 May 2008 16:28:06 +0200 O cado de lo marica http://lomarica.nireblog.com/imagenes/logo.png http://lomarica.nireblog.com 109 http://nireblog.com Ye Fluvi bollera? http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/08/ye-fluvi-bollera#comment-189 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/08/ye-fluvi-bollera#comment-189 inzivilizado Jajajajaja, qué bueno.

]]>
Thu, 08 May 2008 13:46:21 +0200
Motibos ta carranyar-se d'un marica (per afers no maricas) http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/01/motibos-ta-carranyar-se-dun-marica-per-afers-no-maricas#comment-187 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/01/motibos-ta-carranyar-se-dun-marica-per-afers-no-maricas#comment-187 metabolic El llíu entama cuando decides en qué llingua escribir un blog.

Cola llingua mayoritaria, vas algamar más xente.

Pero cola llingua minoritaria, tas faciendo daqué valioso.

Y cuando te surde facer un blog billingüe, ye un enriedu...

Qué facer...

]]>
Thu, 01 May 2008 23:48:30 +0200
Motibos ta carranyar-se d'un marica (per afers no maricas) http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/01/motibos-ta-carranyar-se-dun-marica-per-afers-no-maricas#comment-186 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/01/motibos-ta-carranyar-se-dun-marica-per-afers-no-maricas#comment-186 Lo Marica O problema no ye que lo escriba en aragonés, sino que lo escriba en aragonés y sobre tema marica. Si lo escribise en aragonés u sobre tema marica en castellán, no hi habría problema.

Con respeuto a lo de fer-lo en anglés... jejejeje. Tiengo un blog a pachas en anglés con atro colega (http://thefags.nireblog.com) y me dizen que ye pior fer-lo en anglés que no pas en aragonés... ;)

Salut y grazias per leyer-me y comentar-me.

]]>
Thu, 01 May 2008 21:05:46 +0200
Motibos ta carranyar-se d'un marica (per afers no maricas) http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/01/motibos-ta-carranyar-se-dun-marica-per-afers-no-maricas#comment-185 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/05/01/motibos-ta-carranyar-se-dun-marica-per-afers-no-maricas#comment-185 Alberto A yo tamién me demandan per qué escribo o mío blog en aragonés. Que asinas dengún no me entenderá.

Yo les digo que yo foi o blog porque me fa goyo y me fa goyo de fer-lo en aragonés, y yo no me miro de que totz lo entiendan sino de fer bella cosa que me cuaque. Y si no lo entienden, que aprendan aragonés. Cadagún fa lo que le peta y prau. Si os tuyos amigos no entienden o tuyo blog, que no i dentren. ¿Si eses feito o blog en anglés? De seguro que no tendrías tantas quejas...

Baiga bueno!

]]>
Thu, 01 May 2008 18:46:37 +0200
Por-no molestar http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/30/por-no-molestar#comment-184 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/30/por-no-molestar#comment-184 felquera Bueno, en la mayor parte de las ocasions las pelis porno tamién son pa fer-se pallas ¿no?

]]>
Wed, 30 Apr 2008 15:42:09 +0200
Leyer a Zero... http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/03/leyer-a-zero#comment-178 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/03/leyer-a-zero#comment-178 metabolic Niègome a participar nesto hasta que nun-y tornemos el so significàu verdaderu a la palabra "meme", cachu gafapasta xD

]]>
Fri, 04 Apr 2008 15:15:06 +0200
Leyer a Zero... http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/03/leyer-a-zero#comment-174 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/03/leyer-a-zero#comment-174 Adeban K bien!!!! Pero me podrias explicar que es un meme plis? Por cierto me acaban de decir y joe! ni idea k eras tu. Besos y estamos. Te leo mucho...Tus problemas son parecidos a los mios jajajajja si te vale.....jajajajja. Besotes y explicame eso anda. A, me gusta mucho la nueva estetica.

]]>
Thu, 03 Apr 2008 20:15:30 +0200
O biernes d'antis de Ramos de milnobazientosnobantaigüeito http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/03/o-biernes-dantis-de-ramos-de-milnobazientosnobantaigueito#comment-172 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/03/o-biernes-dantis-de-ramos-de-milnobazientosnobantaigueito#comment-172 Nigerangelus jejejeje que conste que hago un esfuerzo y entiendo el 95% de tu blog jejejeje
es gallego?

debe ser tan adorable oirte hablar con acento jiji igual como a mi hablar en catalan supongo :P

y... siiiiii te declaraste fan de Angelino !! confiesaaaa !! xDDDD

muaaaa besos !!

Pasate por mi blog ^_^ !!>>> http://ketbcn.blogspot.com/

o... agregame al msn >>> ketbcn@hotmail.com

xau !!

]]>
Thu, 03 Apr 2008 09:45:15 +0200
Maricas d'o mundo, achuntaus! http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/02/maricas-do-mundo-achuntaus#comment-171 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/04/02/maricas-do-mundo-achuntaus#comment-171 Aragonando Achuntate á lo maricariado indepe, entalto Oregón Libre y Marica de Martinica.

]]>
Wed, 02 Apr 2008 18:37:00 +0200
Un aragonés sustituye o 'glamour' de Jorge Javier Vázquez http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/31/un-aragonas-sustituye-o-glamour-de-jorge-javier-vazquez#comment-169 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/31/un-aragonas-sustituye-o-glamour-de-jorge-javier-vazquez#comment-169 inzivilizado No sabía yo que Zueras había sido diva de algo

]]>
Tue, 01 Apr 2008 13:15:41 +0200
A istoria de Tanner http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/30/a-istoria-de-tanner#comment-168 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/30/a-istoria-de-tanner#comment-168 rodrigo solo podia pasarte a ti al......... en fin, aunque sabes que no estoi de acuerdo contigo en cosas religiosas, muy bien dicho!
PD disculpas por no escribir en fabla, pero es ke no SE!

]]>
Mon, 31 Mar 2008 01:13:23 +0200
¡Chesús, qué bico! http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/29/chesus-que-bico#comment-167 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/29/chesus-que-bico#comment-167 Chorche Ya sabía yo que t'abia de rezentar bella cosa. En a plaza an prenzipia Independenzia bi eba dos maricas muit maricas. O paseyo yera pleno de chen y toz se los miraban. O siga, que normalizau si, pero dentre as mugas d'a normalidat, millor. Ya sabes.

]]>
Sun, 30 Mar 2008 09:47:38 +0200
Tres segundos http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/19/tres-segundos#comment-157 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/19/tres-segundos#comment-157 Zaragonés Te foi ista recomendazión mosical de petardeo ;-) que á yo me han feito asabelo de goyo ascuitar. Entabán!
http://llamamelola.com/2008/03/18/las-50-canciones-mas-petardas-de-la-historia/#more-2197

]]>
Wed, 19 Mar 2008 09:59:00 +0200
Dad, I'm gay http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/11/dad-im-gay#comment-155 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/11/dad-im-gay#comment-155 presenta libro El viernes, 14 de marzo, a las 20.15 h., presentación en la Librería Cálamo, con la colaboración del colectivo Towanda, de Ética marica (ed. Egales) del filósofo y activista LGTBQ Paco Vidarte. Participarán Pablo Lópiz, miembro de Towanda y profesor de filosofía en la Universidad de Zaragoza, y Juan Manuel Aragüés, profesor de filosoía en la Universidad de Zaragoza.

]]>
Fri, 14 Mar 2008 13:08:37 +0200
Dad, I'm gay http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/11/dad-im-gay#comment-153 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/11/dad-im-gay#comment-153 metabolic Hahahaha que guapo ye!

]]>
Tue, 11 Mar 2008 15:53:05 +0200
Toda la nueit http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/02/toda-la-nueit#comment-147 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/03/02/toda-la-nueit#comment-147 Arda Tengo una foto bien parecida, no se si exponerla en mi proxima exposición ;)

]]>
Tue, 04 Mar 2008 19:56:57 +0200
Istorias d'amor http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/25/istorias-damor#comment-139 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/25/istorias-damor#comment-139 metabolic Pero que faes escuchando un grupu con integrantes heterosexuales? xDDDD

]]>
Wed, 27 Feb 2008 14:17:38 +0200
Istorias d'amor http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/25/istorias-damor#comment-138 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/25/istorias-damor#comment-138 Bucarda Pero tío... que música tan chunga escuchas?!

]]>
Wed, 27 Feb 2008 09:26:19 +0200
A yo tampoco no m'importa... http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/16/a-yo-tampoco-no-mimporta#comment-133 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/16/a-yo-tampoco-no-mimporta#comment-133 metabolic Ye normal. A pesar de por dicir esto la mio collacia Keylan llamóme prexuiciosu, yo sigo pensando que teo razón: hai incomprensión mútua porque nun son quien a entender cómo nos sentimos nós. Porque nun tuvieron les mesmes esperiencies, y, sicasí, de nós espérase que podamos comprender la so visión del mundu, yá que fuimos educaos pa ello y dende l'escaniellu. Coses de l'aculturación.

]]>
Sat, 16 Feb 2008 20:47:58 +0200
Dimpués de buquir-me http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/12/dimpues-de-buquir-me#comment-132 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/12/dimpues-de-buquir-me#comment-132 Alberto Qué poesía más funda.

]]>
Wed, 13 Feb 2008 15:34:45 +0200
As cosas sin zarrar http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/07/as-cosas-sin-zarrar#comment-130 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/02/07/as-cosas-sin-zarrar#comment-130 Bucarda Mesache!!
no te metas asinas!, qué importa con qui te acuestes o de qui te enamores? Que importa lo que a chen diga o piense?
No puedes cayer, no, no debes, ixo no ye bueno, antimás, sabes que somos muita chen la que simplemen te queremos por a tuya presona. Yo tamien he teniu una infanzia dura, y contino con problemas que arrastraré siempre... y que?, cal bibir al diya, nomas que ixo.
Animate. y ya sabes que si amenistas cualsiquier cosa... asti soi.
Un pochón.

]]>
Mon, 11 Feb 2008 19:08:46 +0200
Trucha fresca, pieza http://lomarica.nireblog.com/post/2008/01/28/trucha-fresca-pieza#comment-124 http://lomarica.nireblog.com/post/2008/01/28/trucha-fresca-pieza#comment-124 gian Hola:
navegando por la red he visto tu blog, me he parado para descansar y lo he explorado, me gusta mucho. Ahora continuo mi viaje. Cuando quieras ven a ver mi blog.
Ciao.

]]>
Fri, 01 Feb 2008 19:04:53 +0200
Dos mil güeito http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/31/dos-mil-gueito#comment-121 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/31/dos-mil-gueito#comment-121 gran No conozeba lo tuyo blog y l'he trobau per casolidat rechirán per internet.
Entabán nino, me paix una ideya bien bueniza. Cal crebar os guettos, os de l'aragones y os d'os marietas.

Un saludo.

]]>
Thu, 24 Jan 2008 20:52:28 +0200
Dos mil güeito http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/31/dos-mil-gueito#comment-113 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/31/dos-mil-gueito#comment-113 choben Goyosa añada 2008 y aspero que aigas pasau un buen cabo d'año!

Me fa muito goyo o tuyo blog, en afrontar un tema que por desgrazia ye tan 'acomún' cuan no abría d'estar asinas.

D'o que dizes, yo a ran personal no soi guaire d'ir buscando y ixo, o que salga saldrá, bella begada ta remanir de traza seriosa (nunca no m'ha pasau ixo con una mesacha que aiga conoxiu en un bar) y bellas begadas nomás ta pasar un buen rato pero poco más (astí sí que cuasi todas as begadas en bars). No me fa goyo de cheneralizar en prechuizios... pero cuento que una relazión sinzera no se troba en un bar, prou que tamién pende d'as puendas personals.

"Y, amás, continan dizindo-me a la cara que nunca no irán con yo al ambient 'no baiga a estar que me entre un tío' (u una tía si ye una tía)."
Me pareix una barbaridat... sobran os comentarios.

En fin, te deseyo o millor en iste año, que no te'n faigas por ixos que no t'aiman y sí por ixos que t'aiman y/u t'aimarán, que ya beyerás como bi'n abrá, de seguras. Si una persona ye una buena persona as cosas ban solencas.

Por zierto, una chicorrona critica (aspero que no te carrañes). Sé que dende a tuya ambiesta te trobarás con barbaridaz y con un porzentache muito amplo d'a poblazión heterosexual que fa o que comentas, pero no creyes que bella cheneralizazión negatiba d'os heterosexuals ye una mica inchusta? Más que una critica ye un dandalo...

]]>
Tue, 01 Jan 2008 17:22:57 +0200
Nadal y bodorrios http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/26/nadal-y-bodorrios#comment-112 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/26/nadal-y-bodorrios#comment-112 mozet A yo tamién de fote que me digan: Tiens nobia?
Yo les digo que no, alabez me dizen: y ixo?
¿Qué asperan que les diga? ¿Asperan que bi aiga una causa ta no tener nobia? Bueno, sí, a mia, ser omosexual. Puestar que siga o millor, dizir-les: No'n tiengo porque a yo me cuacan os ombres. Pero sé que en parte d'a mía familia yo sería l'aspestau. Jajajaja
Iste Nadal mi tia me dizió: estiés en a botiga de fulanita tal diya? y yo: pues no. y me contesta: ye que fulanita me ha dito que te beyó con una mesacha mercando un suchetador!! Yera a tuya nobia o qué?
Me metié todo royo...O millor ese estau que l'ese dito: no, en ixe instante yera buquindo con un ombre que conoxié ixa nuei. Jajajaja

Que baiga bueno. buena añada

]]>
Sun, 30 Dec 2007 23:45:05 +0200
Sospresa! http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/18/sospresa#comment-108 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/18/sospresa#comment-108 Charrabís Ixe tio tiene un brazo muit femenino, no? qué cintureta tiene por güembro!!!

]]>
Wed, 26 Dec 2007 01:55:39 +0200
Sospresa! http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/18/sospresa#comment-107 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/12/18/sospresa#comment-107 A Enrestida Tos queremos combidar a la Borina de Cabo d’año en o ZSA”A Enrestida”, que bi será alto o baxo dende la 1 d’a maitnada y bi abrá buena mosica, rifas y muitas sorpresas mas. A dentrada ye de baldes. Tos asperamos!

Os queremos invitar a la fiesta de Nochevieja en el Z.S.A. “A Enrestida”, que sera a partir de la 1 de la madrugada y habrá buena musica, rifas y muchas sorpresas. La entrada es gratix. Os esperamos.

http://img89.imageshack.us/img89/9812/finko0.jpg

]]>
Mon, 24 Dec 2007 12:13:53 +0200
Cocho buco bisexual http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/26/cocho-buco-bisexual#comment-96 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/26/cocho-buco-bisexual#comment-96 Salu Chico, esto nos pasa a todos y a tdas...y nos llevamos unas ostias que no veas, sobre todo cuando vamos a las claras, y son los otros los que te prometen amor eterno y entonces tu te lias, te gusta, te dices...adelante y te das cuenta de que solo queria buquir-te. Si si. Animo

]]>
Fri, 14 Dec 2007 17:45:18 +0200
Naixe un nuebo blog http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/29/naixe-un-nuebo-blog#comment-87 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/29/naixe-un-nuebo-blog#comment-87 Albertico Ola!!
A berdá ye que no he parau cuenta en iste blog nunca (debo dizir que o mio aragonés ye muito olbidau y seguramén inbentaré parolas).
Beigo que la línea editorial ye muy buena, un tema original y que no yera tratau, el tema gay en aragonés, brabo!!

Espero que no cambies y comenzipies a charrar sobre altras cosas porque d'ixa forma ixto blog no tendría sentíu.
Abrazos

]]>
Thu, 29 Nov 2007 12:05:55 +0200
Rans de preguntas http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/27/rans-de-preguntas#comment-82 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/27/rans-de-preguntas#comment-82 Lo Marica No pas os ombres... ;)

]]>
Tue, 27 Nov 2007 10:14:25 +0200
Rans de preguntas http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/27/rans-de-preguntas#comment-81 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/27/rans-de-preguntas#comment-81 belén Creo que hay cuestiones del RAN 3 y 4 que tambien se nos surgen a los heterosexuales...

;-)

]]>
Tue, 27 Nov 2007 09:48:39 +0200
Entre dos tierras http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/05/entre-dos-tierras#comment-28 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/11/05/entre-dos-tierras#comment-28 Belen ... ahora a esperar las "señales" que te dicten hacia que tierra dirigirte.

besicosssss

]]>
Wed, 07 Nov 2007 00:48:40 +0200
Bicos gais y ziudaz ubiertas http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/23/bicos-gais-y-ziudaz-ubiertas#comment-27 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/23/bicos-gais-y-ziudaz-ubiertas#comment-27 metabolic Pos yo lo qu'opino ye que los barrios gais (por llamalos de dalguna forma) nun son el diañu que paez que munches vegaes suel paece-yos a munchos. Nun vería mal qu'esistiera nuna ciudá como Zaragoza (o Uviéu, pongamos pol casu) un grupu calles onde tuvieran concentraos tolos bares d'ambiente, el llocal d'una asociación y un par de llibreríes sensibles al tema.

Otra cosa sedría que punxeren barricaes y alambre d'espín a la entrada d'un barriu y que nos marcaren a tol mundu pa ver quién ye, quién nun ye, quién entra y quién sal del barriu. Eso sí sedría un guetu. Pero pola esistencia d'una mera concentración d'espacios, nun creo que vaigamos facer una ciudá más homófoba. Ye más, pue incluso ser bono.

Igual la construcción d'una ciudá abierta ye perfeutamente compatible cola esistencia d'un barriu gai...

]]>
Wed, 31 Oct 2007 12:38:40 +0200
Preguntas que nos femos toz http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/30/preguntas-que-nos-femos-toz#comment-25 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/30/preguntas-que-nos-femos-toz#comment-25 chuan L'atro diya me fazié contento de beyer asabelos gays en o conzierto de Ligallo. Lo mesnos cuatro parellas que yo beyese. entaban con a luita

]]>
Tue, 30 Oct 2007 19:42:53 +0200
Bicos gais y ziudaz ubiertas http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/23/bicos-gais-y-ziudaz-ubiertas#comment-24 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/23/bicos-gais-y-ziudaz-ubiertas#comment-24 Zaragoza Gay Pues estoy de acuerdo contigo. Los barrios gays no son más que inventos comerciales que algunos podrán aprovechar. Lo importante de una ciudad es lo abierta que sea y que te permita ser quien quieras ser. Creo que en Zaragoza, aunque se podrían mejorar aspectos, no nos podemos quejar en cuanto al grado de tolerancia de su gente, y ciudades más grandes hay que son más retrógradas sin irnos muy lejos de Aragón. Un saludo.

]]>
Sun, 28 Oct 2007 19:49:46 +0200
A dupla bida http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/25/a-dupla-bida#comment-23 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/25/a-dupla-bida#comment-23 Zaragoza Gay Es un placer descubrir matices por internet y comprobar lo grande que es todo esto. Un saludo, zagal.

]]>
Sun, 28 Oct 2007 19:43:42 +0200
A dupla bida http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/25/a-dupla-bida#comment-22 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/25/a-dupla-bida#comment-22 fabla Ya pero bellas begatas, ye a chen a que no quiere bibir a bida, no puede, s'acalamona. E se'n ban matando en bida, en una bida grisa, carriando golpazos d'a bida, biellos e chaparrutos. Conoxco chens casatos que biben ta cutio en o presto de ro ibierno. No ye custión de secsualidá, ye custión de presonalidá.

]]>
Fri, 26 Oct 2007 12:28:11 +0200
Istorias que se me fan familiars http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/17/istorias-que-se-me-fan-familiars#comment-20 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/17/istorias-que-se-me-fan-familiars#comment-20 Chuserra En primeras pedir perdón. Fa muito tiempo que ni fablo ni escribo n´aragonés. M´ha feito goyo trobar o tuyo blog. Ayere en a Pza. España, asperando l´autobús, pasaron dos mesaches rozandose e casi cullindose as mans a amagatons, con cudiau, con medrana de ser bistos. Ista ye a reyalidat. Cuan podamos ir tranquilamen por as carreras cullidos d´a man de a nuestra parella, charraremos de igualdat. Entremistanto bibiremos en una ficzion.
Esprisions

]]>
Wed, 17 Oct 2007 17:13:52 +0200
Ta prenzipiar http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/09/ta-prenzipiar#comment-19 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/09/ta-prenzipiar#comment-19 Francho Pos no remato d'entender-te. Toz es intes d'a bida son normals porque cada inte esiste en a suya normalidat. Atra cosa ye que te cuaque ixa normalidat. Toz tenemos dezeuzions e frustrazions, qué l'imos a fer. Pero no creigas que as presonas han d'entender a tuya traza de bida (incluita la sexualidat), porque ixo ye cualcosa presonal. Yo prefiero spleitar d'as amistanzas, sentir penas e goyos, tener güembros an que plorar e bibir a bida. Ya sé que as amistanzas no comprenden o 100% d'as mías sperenzias, pero ta yo ye prou con que conoxcan como siento (no pas o que siento, que ixo ye imposible de tresminar).
Bien bueno lo blog!

]]>
Tue, 16 Oct 2007 12:06:25 +0200
Yo respeto, pero... http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/11/yo-respeto-pero#comment-18 http://lomarica.nireblog.com/post/2007/10/11/yo-respeto-pero#comment-18 JP Noragüena por o tuyo blog, por fer-lo n'aragonés y por fer-lo tan bien. De seguras que nos ferá pensar á más d'un.

]]>
Sat, 13 Oct 2007 09:52:12 +0200